طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

  • ۰
  • ۰

گردنبند کوتاه به چه نامیده می شود؟

چوکر گردنبندی با طول کوتاه است که از نزدیک به دور گردن استفاده می شود. اونها می تونند از طیف وسیعی از مواد ، از جمله مهره ، مخمل ، چرم و فلز ، مانند طلا ، نقره. یا پلاتین ساخته شوند.

 

گردنبند طلا برای یک پسر کمی متفاوت از یک گردنبند برای یک زن است. جواهرات خوب برای آقایان باید طبیعی به نظر برسند. مثل اینکه سالهاست که از آن ها استفاده میکنید و با آن احساس راحتی داشته باشند به نظر اکثر آقایون دنبال نگین و زرق و برق نیستند و بیشتر گرایششون سمت اکسسوری اسپورت می باشد.

 

طول گردن بند برای نوجوانان و بزرگسالان چقدر است؟

ما به نوجوانان توصیه می کنیم که گردنبند از 16 "- 18" و زنان باید از 18 "- 19" به عنوان اندازه استاندارد استفاده کنند و طول آنها را بیشتر بر اساس انتخاب کنند.

 

چگونه می توانم بدانم که به چه زنجیره سایزی نیاز دارم؟

پس از اندازه گیری ، ایده خوبی است که یک گردنبند را انتخاب کنید که حداقل اندازه دوم شما از اندازه گردن شما باشد. به عنوان مثال ، اگر گردن شما 18 اینچ است ، احتمالاً باید طول زنجیر 20 اینچ یا بیشتر را انتخاب کنید. یک زنجیره 18 اینچی خیلی تنگ است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع طلاها لطفا به سایت فروشگاهی طلا و جواهرات تانیاگلد مراجعه فرمایید.

دستبند طلا

گوشواره طلا

 

  • ۰۰/۰۲/۲۹
  • milad hasani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی