طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نام الماس از کلمه یونانی adamas به معنی استوار و سخت گرفته شده، که به شکست ناپذیری و سختی بالای این سنگ اشاره دارد.ویژگی های فیزیکی فوق العاده الماس به دلیل پیوند مستحکم کووالانسی میان کریستال های شفافش است.

گذاشتن الماس بر روی انگشترطلا علاوه بر جلوه حیرت انگیز به اعتبار و قیمت آن نیز ارزش میدهد چه بسا امروزه بسیاری از مردان و جوانان با خرید انگشتر طلا به ظاهر و انتخاب خود بها میدهند و خودشان را متمایز میکنند.

شما میتوانید برای دیدن طرح و نگار بیشتر انگشترها به سایت تانیاگلد مراجعه کنید و از دیدن سایر طلاها لذت ببرید:

خرید دستبند طلا

خرید سرویس طلا

خرید نیم ست طلا

  • milad hasani
  • ۰
  • ۰


نوع آلیاژ طلا، وزن انگشترطلا، وجود سنگ‌های قیمتی روی انگشتر و بزرگی و کوچکی سایز انگشترها و از همه مهم‌تر، میزان اجرت ساخت روی قیمت انگشتر طلا تاثیر دارد. محصولات بسیار زیادی در فروشگاه آنلاین طلا و جواهر تانیاگلد قابل مشاهده و آماده سفارش میباشد برای خرید طلای ارزان قیمت می‌توانید راهنمای کامل آن را در اینجا بخوانید.

چگونه سایز انگشتر را پیدا کنیم؟

پیدا کردن سایز انگشتر برای مواقعی که می‌خواهید خرید آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان هدیه برای کسی بخرید که در کنار شما نیست بسیار اهمیت دارد. برای پیدا کردن سایز انگشتر بهتر است راهنمای کامل آن را در یلاگ سایت تانیاگلد بخوانید. 

 

عیار انگشتر طلا چند باید باشد؟

عیار طلا میزان طلای به کار رفته در هر قطعه را مشخص می‌کند. طلای ۲۴ عیار با درصد خلوص ۹۹/۹۹۹ بالاترین عیار طلا و جواهر است که البته حالت نرمی دارد و امکان استفاده برای تولید زیورآلات را ندارد. برای آنکه طلای خالص، خاصیت چکش‌خوری پیدا کند و استحکام یابد، مقداری از فلزات دیگر مانند مس، نقره، نیکل و پالادیم به آن اضافه می‌کنند. در ایران طلاهای ۱۸ عیار بسیار رواج دارند که آن را با عدد ۷۵۰ نیز نشان می‌دهند. رایج ترین عیار های دیگر طلا در نیز عیار 22 و 12 است. طلای 22 عیار تنها در رنگ زرد موجود است.

برخی محصولات تانیاگلد:

خرید دستبند طلا

خرید نیم ست طلا

خرید گردنبند طلا

  • milad hasani