طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستبند تمیمه

امروزه مدل‌های مختلفی از دستبندهای تمیمه وجود دارد. طرح‌ها و مدل‌های مختلفی که باعث محبوبیت این دستبند طلا شده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مدل این است که ریشه در فرهنگ و هنر گذشتگان این سرزمین دارد. استفاده از این مدل در مناطق مرزی و جنوبی ایران مانند بوشهر و بندرعباس بسیار شایع بوده و جز زیورالات سنتی این منطقه محسوب می‌شود.
از طرفی هم به علت تنوع بسیار بالای دستبند تمیمه در طرح و وزن، با هر میزان بودجه میتوان اقدام به خرید دستبند طلا تمیمه کرد.هنگام خرید دستبند طلا تمیمه به سالم بودن زنجیر توجه داشته باشید و حتما از گالری طلا و جواهر معتبر خرید کنید تا از کیفیت محصولات مطمئن باشید.

 

 

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

دستبند زنجیری طلا

النگوی طلا

  • milad hasani
  • ۰
  • ۰

بعد از تعهدی که زن و مرد به هم میدهند، از طرف داماد یک عدد انگشتر طلا به عروس هدیه داده میشود که به آن انگشتر نامزدی میگویند. استفاده از انگشتر نامزدی یک رسم قدیمی و متداول میباشد و نشان دهنده این است که مراسم ازدواجی بین آن دو نفر برگزار می شود.. غیر از انگشتر نامزدی، حلقه طلا هم جز خریدهای قبل از عروسی میباشد.
بعضی خانواده ها بدون حضور عروس اقدام به خرید انگشتر نامزدی میکنند تا جنبه غافلگیری برای عروس داشته باشد.این افراد باید از قبل سلیقه عروس را برای مدل انگشتر طلا جویا شوند تا چیزی که تهیه میکنند خلاف سلیقه عروس نباشد. بعضی نیز برای جلوگیری از این مشکل، ترجیح میدهند که به همراه عروس اقدام به خرید کنند تا دقیقا همان چیزی را بخرند که باب سلیقه عروس میباشد. زیرا انگشتر نامزدی و حلقه عروسی چیزی نیست که بتوانند چند سال بعد آن را عوض کنند و یک چیز همیشگی است.

سایر محصولات مشابه در گالری طلا و جواهر تانیاگلد:

ست حلقه طلا

انگشتر با نگین طلا

انگشتر بدون نگین طلا

  • milad hasani
  • ۰
  • ۰

انگشتر با مروارید یکی از محبوب ترین مدل‌های انگشتر طلا می‌باشد که از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را حفظ کرده و این مدل انگشتر هیچ وقت قدیمی نمیشود بلکه هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.

انگشتر با مروارید معمولا از یک رینگ ساده به همراه یک مروارید ارائه می‌شود ولی اخیرا طراحی‌های جدید و زیبایی انجام شده و در مدلهای مختلفی به فروش می‌رسند و افراد هنگام خرید انگشتر طلا با مروارید حق انتخاب زیادی دارند.

 

 

سایر محصولات مشابه در گالری طلا و جواهر تانیاگلد:

انگشتر نامزدی طلا

ست حلقه طلا

انگشتر با نگین طلا

  • milad hasani
  • ۰
  • ۰

در فرهنگ ایرانی بعد از آشنایی اولیه و بعد از اینکه خانواده عروس جواب مثبت خود را اعلام کرد ، خانواده داماد برای اینکه قضیه شکل رسمی تری به خود بگیرد یک انگشتر طلا به اسم انگشتر نامزدی یا نشان برای عروس خانم به تحفه آورده و دست عروس می کنند. عروس خانم ها به نشانه ورود به مرحله متاهل بودن انگشتر را به دست می کنند و البته خرید ست حلقه طلا ازدواج با حضور عروس خانم و به سلیقه او انجام می شود. حلقه های نشان معمولا ظریف تر و ساده تر از حلقه های ازدواج هستند. البته در این بین بین خانواده ها اختلاف نظر هایی نیز به وجود می آید مثلا خیلی ها حلقه نشان را به دست راست می کنند و برخی بر این باورند که حلقه نشان را نیز باید به دست چپ انداخت. لازم به ذکر است که خرید انگشتر طلا نامزدی کار بسیار شیرین و سختی میباشد، بنابراین میتوانید جدیدترین مدل های حلقه نشان و نامزدی 2020 را در گلدگالری تانیاگلد مشاهده نمائید.

 

 

مطالب دیگر در سایت  گالری طلا و جواهر تانیاگلد:

جدیدترین مدل گوشواره طلا 2020 

مدل انگشتر طلا 2020

  • milad hasani