طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گر به استایل گردنبند طلا چند لایه (Layered Necklaces) علاقه مند هستید اما چندان مطمئن نیستید چگونه باید آن ها را با یکدیگر هماهنگ کرد، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

با این پنج راهکار، گردنبندهای چند لایه‌ی خود را شبیه مدل‌ها بپوشید!

1. زنجیر بدن (Body Chain) را با گردنبند ظریف خود بپوشید

این استایل بسیار جذاب بوده و این امکان را به شما می دهد که در تمام طول سال آن را استفاده کنید بی آنکه از مد به دور باشید . همچنین ترکیبی از زنجیر بدن با هر کدام از انواع گردنبندهای طلای زنانه و ظریفی که دارید می تواند با لباس شب شما همسو بوده و جذابیت شما را دو چندان کند.

زنجیرهای بدن را می توان با لباس های یقه باز پوشید و خلاقیت و اصالت این استایل را چند بار به نمایش گذاشت اما بیشتر مواقع آن ها را با لباس های یک دست (مونوکروم) تیره می پوشند تا جلوه ی منحصر به فرد خود را تمام و کمال نشان بدهند.

2.  گلوبند(Choker) مینیمال خود را با گردنبند ظریف بپوشید تا با ظاهر شیک و جذاب خود بدرخشید
برای رسیدن به این نوع پوشش سعی کنید یک گردنبند طلای ظریف یا گلوبند را با یک لایه گردنبند دیگر بپوشید . از این رو می توانید پوشش خود را با زیورآلات مینیمال ترکیب کنید تا که ظاهر ساده، جذاب و مدرن این طرح ها را حفظ کنید.

 3.گردنبند چندلایه ی خود را با استایل روزمره همگام سازید

امروزه همه ى ما زندگی روزمره اى را تجربه می کنیم که پیدا کردن پوشش مناسب با آن ممکن است برایمان بسیار وقت گیر باشد. با در نظر گرفتن این نکته، گردنبند های چند لایه می توانند برای شما جایگزین مناسبی باشند تا در کوتاه ترین زمان به زیباترن و جذاب ترین پوشش دست یابید .شما می توانید یک لاکی چارم ساده و زیبا را با لباس روزمره و یا با لباس هاى رسمی خود بپوشید و همواره ظاهری دلربا داشته باشید .


4. ترکیب کردن گردنبند های مختلف برای یک پوشش فردی و کاملا منحصر به فرد

گردنبندهای طلا مختلف را ، در تمامی ابعاد در کنار یکدیگر بپوشید تا به معنای دقیق کلمه به پوشش منحصر به فرد خود دست پیدا کنید.

5.گردنبند های مروارید برای پوششی کلاسیک

گردنبندهای مروارید ترکیبی بسیار زیبا و کلاسیک هستند که هیچگاه از مد به دور نبوده و تکراری نمی‌ شوند!
معمولا در مراسم ازدواج گردنبند یکی از ارکان اصلی پوشش فرد می باشند. گردنبندهای مروارید نه تنها بهترین انتخاب برای مراسم ازدواج هستند بلکه در کنسرت های موسیقی، سینما ، تئاتر و مراسم رسمی یا هر کجا که بتوانید علاقه ی خود به استایل کلاسیک نمایان سازید ، زیبایی خود را به رخ می‌ کشند.

با خرید گردنبندهای طلای تانیاگلد و ست کردن آنها، از استایل خود لذت ببرید!

 

سایر خدمات فروشگاه طلا و جواهر تانیا گلد

 گردنبند طلا

انگشتر طلا

 دستبند طلا

 گوشواره طلا

  • milad hasani