طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سرویس طلا

 

خرید سرویس طلا  عروس یکی از مهم ترین و پرخرج ترین قسمت های عروسی است که علاوه بر چشم و هم چشمی های موجود، قیمت بالای آن نیز به یکی از دغدغه های اصلی عروس و داماد ایجاد شده است .سرویس طلای عروس معمولا از یک گردنبند طلا، دستبند طلا، گوشواره طلا و در بعضی مواقع انگشتر طلا تشکیل شده است. خرید سرویس طلا  مناسب شیک و جدید از میان انبوهی از سرویس ها با طرح های درخشان و خیره کننده سخت است و باتوجه به مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت طلا نیز این کار سخت تر هم شده است.

نکاتی که هنگام خرید طلا و جواهر باید به آن ها توجه کرد:

- انتخاب رنگ طلا باتوجه به رنگ پوستتان باعث میشود جلوه بیشتری داشته باشد .
- قبل از خرید طلا حتما به مدل یقه لباس عروس دقت کنید.
- هنگام خرید به قفل گوشواره و دستبند دقت داشته باشید که به راحتی باز نشوند.
- مدلی را انتخاب کنید که تا چندین سال از مد نیفتد و همچنان زیبا به نظر برسد. سرویسهای خیلی شلوغ و سنگین زود از مد می افتد و شما را ترغیب به تعویض آن میکند.
- از جای معتبر خرید کنید و حتما فاکتور بگیرید. گرفتن فاکتور این اطمینان را به شما میدهد که فروشنده اصل بودن جنس خود را تضمین میکند و اگر مشکلی پیش آمد به راحتی قابل پیگیری میباشد.
- بیش از حد از طلا استفاده نکنید. زیرا ظاهر شما را شلوغ میکند و ظرافت و زیبایی شما کمتر به چشم می آید.

 


سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

نیم ست طلا

گردنبند طلا

دستبند طلا

 

  • milad hasani
  • ۰
  • ۰

گردنبند طلا


گردنبند طلا یکی از اولین زیور آلات استفاده شده توسط انسان می باشد. گردنبند طلا همانند گوشواره طلا بصورت طراحی شده که زیبایی را دو چندان می کند و سمبل و نمایشگر معانی مختلف همانند ثروت و فریبندگی است.در برخی از مواقع گردنبندهای طلا به همراه سنگ های زینتی و خاص بکار می روند که شامل مروارید ، یاقوت ، زمرد سبز ، لعل و یاقوت کبود می باشد.


گردنبند طلا زنانه

در اکثر مواقع در طراحی گردنبند مسائل جنسیتی لحاظ می گردد.گردنبند طلا برای بانوان نماد ظرافت ، دلربایی و زیبایی می باشد در صورتی که برای آقایان همانند چوکر به دور گردن میپیچد که خالی از ظرافت زنانگی است و بیشتر قدرت مردانگی و به روز بودن را به نمایش می گذارد.


گردنبند طلا مردانه

استفاده از گردنبند طلا در مردان نیز بسیار رایج میباشد و اکثرا آن را با ساعت ، دستبند و کمربند خود ست می نمایند. هیچ محدودیتی در انتخاب گردنبند برای آقایان وجود ندارد ولی اکثزا از گردنبندهای ضخیم استفاده میکنند . انتخاب و خرید گردنبند طلا مناسب با توجه به شخصیت و سبک لباس میتواند باعث بهبود ویژگی های شخصی شود و زیبایی خاصی به استایل آقایان ببخشد.

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

دستبند طلا

گوشواره طلا

  • milad hasani
  • ۰
  • ۰

دستبند طلا

 

دستبندها نمایان گر شخصیت افراد مى باشند و برای هر نوع جنسیتى( مذکر و مونث )استفاده مى گردند، یک دستبند طلا مى تواند نشانگر زیبایى ، فریبندگى و جلوه گرى فرا انتظار باشد. دستبندها زینت بخش دست شما و باعث افزایش زیبایى آن ها مى شوند . امروزه از دستبندهای طلا براى نشان نامزدى استفاده شده ، زن و مرد هر دو یک مدل دستبند را با یکدیگر ست مى کنند تا بتوانند با این کار عشقشان را به یکدیگر ابراز کنند .

 

دستبند طلای زنانه

استفاده از انواع طلا جهت زیبایی ظاهر، همیشه مورد توجه خانمها بوده است و در میان انواع جواهرات، دستبند طلا بسیار محبوب بوده و باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت خانمها میشود. ضخامت دستبند طلا به سلیقه و اندازه مچ دست شخص بستگی دارد . ولی معمولا با افزایش سن تمایل به استفاده از دستبند طلای پهن افزایش می یابد. یکی از راه های ست کردن دستبند و لباس، انتخاب دستبندهای طلا با سنگ های رنگی متناسب با رنگ لباس میباشد.

 

دستبند طلای مردانه

امروزه دستبند طلا مردانه طرفداران زیادی پیدا کرده و آقایان متناسب با استایل خود، دستبند مناسب را انتخاب میکنند. درگذشته فقط افراد ثروتمند از دستبند طلا استفاده میکردند تا بتوانند ثروت و قدرت خود را نشان دهند، اما امروزه با طراحی های متنوع و قیمت متفاوت، عموم آقایان میتوانند دستبند طلای موردنظر خود را انتخاب کنند و با خرید دستبند طلا به آراستگی ظاهر خود بیفزایند .

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

نیم ست طلا

گوشواره طلا

 

  • milad hasani
  • ۰
  • ۰

گوشواره طلا

 

گوشواره طلا و به طورکلی گوشواره شاید قدیمی‌ترین زیورآلاتی باشد که انسان از دیرباز از آن استفاده می‌کرده است. گوشواره طلا یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین جوهرات و زیورآلات است چراکه نمود آن در چهره و صورت قابل مشاهده است و شاید به همین علت است که در طول زمان همواره مورد استفاده بوده است.

تاثیر مدل گوشواره

مدل گوشواره  تاثیر زیادی بر ظاهر فرد میگذارد و بسیار مهم است که مدل گوشواره با مدل لباس و فرم صورت و گردن همخوانی داشته باشد. موضوع مهم دیگری که در خرید گوشواره طلا  اهمیت دارد این است که برای چه موقعیتی و مراسمی از این اکسسوری استفاده میشود. در موقعیت‌های رسمی گوشواره شلوغ مناسب نیست. با گوشواره حلقه‌ای بزرگ، صورت گرد و چاق بنظر می‌آید و چین‌های گردن مشخص تر می‌شود. گوشواره آویز برای گردن‌های بلند مناسب است نه گردن‌های کوتاه. گوشواره کلیپسی نیز برای صورتهای گرد و چاق مناسب نیست. اما گوشواره‌های حلقه‌ای متوسط برای هر مدل صورت مناسب می‌باشد

 

 

خدمات گلد گالری  تانیا گلد:

خرید انگشتر طلا
خرید گردنبند طلا
خرید دستبند طلا
 

  • milad hasani