طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

  • ۰
  • ۰

گردنبند طلا


گردنبند طلا یکی از اولین زیور آلات استفاده شده توسط انسان می باشد. گردنبند طلا همانند گوشواره طلا بصورت طراحی شده که زیبایی را دو چندان می کند و سمبل و نمایشگر معانی مختلف همانند ثروت و فریبندگی است.در برخی از مواقع گردنبندهای طلا به همراه سنگ های زینتی و خاص بکار می روند که شامل مروارید ، یاقوت ، زمرد سبز ، لعل و یاقوت کبود می باشد.


گردنبند طلا زنانه

در اکثر مواقع در طراحی گردنبند مسائل جنسیتی لحاظ می گردد.گردنبند طلا برای بانوان نماد ظرافت ، دلربایی و زیبایی می باشد در صورتی که برای آقایان همانند چوکر به دور گردن میپیچد که خالی از ظرافت زنانگی است و بیشتر قدرت مردانگی و به روز بودن را به نمایش می گذارد.


گردنبند طلا مردانه

استفاده از گردنبند طلا در مردان نیز بسیار رایج میباشد و اکثرا آن را با ساعت ، دستبند و کمربند خود ست می نمایند. هیچ محدودیتی در انتخاب گردنبند برای آقایان وجود ندارد ولی اکثزا از گردنبندهای ضخیم استفاده میکنند . انتخاب و خرید گردنبند طلا مناسب با توجه به شخصیت و سبک لباس میتواند باعث بهبود ویژگی های شخصی شود و زیبایی خاصی به استایل آقایان ببخشد.

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

دستبند طلا

گوشواره طلا

  • ۹۹/۰۴/۱۶
  • milad hasani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی