طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

  • ۰
  • ۰

دستبند طلا

 

دستبندها نمایان گر شخصیت افراد مى باشند و برای هر نوع جنسیتى( مذکر و مونث )استفاده مى گردند، یک دستبند طلا مى تواند نشانگر زیبایى ، فریبندگى و جلوه گرى فرا انتظار باشد. دستبندها زینت بخش دست شما و باعث افزایش زیبایى آن ها مى شوند . امروزه از دستبندهای طلا براى نشان نامزدى استفاده شده ، زن و مرد هر دو یک مدل دستبند را با یکدیگر ست مى کنند تا بتوانند با این کار عشقشان را به یکدیگر ابراز کنند .

 

دستبند طلای زنانه

استفاده از انواع طلا جهت زیبایی ظاهر، همیشه مورد توجه خانمها بوده است و در میان انواع جواهرات، دستبند طلا بسیار محبوب بوده و باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت خانمها میشود. ضخامت دستبند طلا به سلیقه و اندازه مچ دست شخص بستگی دارد . ولی معمولا با افزایش سن تمایل به استفاده از دستبند طلای پهن افزایش می یابد. یکی از راه های ست کردن دستبند و لباس، انتخاب دستبندهای طلا با سنگ های رنگی متناسب با رنگ لباس میباشد.

 

دستبند طلای مردانه

امروزه دستبند طلا مردانه طرفداران زیادی پیدا کرده و آقایان متناسب با استایل خود، دستبند مناسب را انتخاب میکنند. درگذشته فقط افراد ثروتمند از دستبند طلا استفاده میکردند تا بتوانند ثروت و قدرت خود را نشان دهند، اما امروزه با طراحی های متنوع و قیمت متفاوت، عموم آقایان میتوانند دستبند طلای موردنظر خود را انتخاب کنند و با خرید دستبند طلا به آراستگی ظاهر خود بیفزایند .

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

نیم ست طلا

گوشواره طلا

 

  • ۹۹/۰۴/۰۹
  • milad hasani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی