طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

  • ۰
  • ۰

النگو طلا

 استفاده از انواع طلاجات برای خانم ها بسیار دوست داشتنی است. النگو طلا و دستبند طلا نیز از جمله زیورآلاتی است که از زمان های دورتر در بین خانم ها طرفداران بسیاری داشت . النگو را می توان با هرتیپ و لباسی ست کرد . امروزه انواع النگوی طلا با طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است که پاسخگوی نیاز مشتریان است . استفاده از یک طلای مناسب می تواند باعث جذاب تر دیده شدن شخص شود. النگوی طلا جزو زیورآلاتی است که بطور روزمره از آن استفاده می شود و به دلیل داشتن تنوع زیاد در طرح انتخاب آن کمی دشوار است. اما اگر بدانید هر النگوی طلا مختص استفاده در چه نوع مناسبتی است انتخاب شما راحت ترخواهد شد. یکی از مزایای خرید دستبند طلا از نوع النگو نداشتن قفل و امنیت آن میباشد. زیرا امکان گم شدن آن تقریبا غیرممکن است.

 

النگو طلا را باید به کدام دست انداخت؟

این موضوع کاملا سلیقه ای است و بستگی دارد که شما در کدام دست راحت تر هستید. ولی در حالت کلی میتوان از بعضی الگوها تبعیت کرد. مثلا اگر همیشه از ساعت استفاده میکنید بهتر است النگو را در دست راست انداخته و ساعت یا دستبند را در دست چپ ببندید. ولی اگر جز افرادی هستید که علاقه ای به بستن ساعت ندارید بهتر است النگو را در دست چپ بیاندازید.

سایر خدمات فروشگاه طلا و جواهر تانیا گلد

 گردنبند طلا

انگشتر طلا

  • ۹۹/۰۵/۲۷
  • milad hasani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی