طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهر

  • ۰
  • ۰

بازار خرید و فروش طلای دست دوم همیشه داغ بوده ، تشخیص اینکه دستبند طلا ، انگشتر طلا ،گردنبند طلا ، گوشواره طلا یا... دست دوم است یا نو ممکن است کمی دشوار باشد.نکاتی برای خرید طلای دست دوم وجود دارد که بهتر است به آنها توجه کنید .

سوالی که شاید برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که طلایی که خریداری می کنیم بهتر است چند عیار باشد؟ بهتر است این نکته را بدانید که کمترین میزان عیار برای طلا یک است و بیشتریم میزان عیار برای طلا 24 است اما برای ما ایرانی ها بهترین میزان عیار طلا ، طلای 18 عیار است. در هنگام خرید هر طلا مبلغی بابت اجرت سازنده از شما دریافت می شود که در طلای دست دوم این مبلغ وجود ندارد. طلای دست دوم را از روی قفل آن می توان تشخیص داد به این صورت که اگر دست دوم باشد  ، رنگ قسمت قفل آن کمرنگ تر و دارای خط و خش روی آن است. بطورکلی در هنگام خرید طلا به این نکت توجه کنید که برای چه منظوری طلا می خرید ، آیا برای استفاده و هدیه دادن است و یا صرفا جهت پس انداز این کار را انجام می دهید.

 

 

 

 

سایر خدمات فروشگاه طلا و جواهر تانیا گلد

خرید انگشتر طلا
خرید گردنبند طلا
خرید دستبند طلا

 

  • ۹۹/۰۸/۰۵
  • milad hasani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی